dinsdag, maart 27, 2007

Back on track


After a slow start of the month, the last 2 weeks have been really good, especially on NL400. I've won on 16 days in a row now, for an amount of 1K per day. So the goal that I've set at the beginning of the month is still achievable although I don't think that I can play 100K hands this month. So far I played 79K and I'm up a little bit more then 20K.

Furthermore, I don't have much to write about, maybe some readers have some questions or things they like to know and I can try to write something about it.

March only:


Hands played : 78,926 (25% NL400)
$ Won in cashgames : $20,271
PTBB/100 : 5,15 (5,23 @ NL200)
MT ratio : 6,75
Hourly win rate: $145,82










8 opmerkingen:

RicciNas zei

Mooi dit te horen! Prachtig.

Je PT stats zijn wel onduidelijk aangezien we deze blijkbaar niet kunnen vergroten.

Wat vind je persoonlijk van je tegenstand, heb je niet de indruk dat de ze steeds beter worden aangezien poker aan het boomen is?

Greetz,

E.

Loc0Loc0 zei

Hoi Maurice,

Goed om te horen dat het zo goed gaat. 1K per dag.. sick :D

Als ik een voorstel mag doen over een stukje, dan zou ik graag wat willen lezen over blindplay. Hier heb ik nog vrij weinig over gelezen en ik denk dat daar nog veel value te halen valt in mijn spel.

Keep on the good work!

Thijs aka Loc0Loc0

Unknown zei

Ga zo door,
Questions:
1: Heb je nooit het idee om ook 1000NL erbij te gaan spelen als er softe tafels van zijn
2: Beetje zelfde richting als riccinas, Hoe zie jij poker zich ontwikkelen, Ben je niet bang dat het aanbod van slechte spelers opdroogt, slechte spelers beter worden, en zo dus een hoge winrate blijven halen steeds moeilijker wordt?

Maurice zei

Zolang poker boomt, zal de gemiddelde tegenstand eerder minder worden dan beter. Ik ben meer bang voor een periode van 2/3 jaar als nieuwe spelers opdrogen en break even spelers beter worden(wat eens moet dat gebeuren.

Ik ben dan ook niet van plan dit heel lang te doen.

Qua 1000NL tables heb ik wel een paar keer een shot gewaagd als ik een leuke donk zag, maar voor het overgrote deel ben ik tevreden met mijn stabiele inkomen op 200/400.

Ben geen ego-speler die altijd maar het hoogste wil bereiken en tegen de beste wil spelen. Ben een echte grinder dus.

Anoniem zei

Hoi Mike,

Ik lees sinds kort met veel plezier je blog. Waar ik vooral respect voor heb, is het aantal handen die je speelt per maand. Soms geen burn out verschijnselen, want jij gaat wel heel hard imo?

Succes nog
Snake

Maurice zei

Ik speel zo'n 35 uur per week en zie niet in waarom dat zwaarder zou moeten zijn dan een standaard 9 tot 5 kantoorbaan die ik hiervoor had. Discipline heb je nodig. Veel pokerspelers zijn lui en verwent, omdat ze nooit een normale baan gehad hebben.

ljjljljjlljljkj zei

yo!,

speel je op 1 monitor?, ik zie dat je gemiddeld bijna 7 tafels speelt? Zit daar veel heads up tussen of vooral 6max?

Waarom speel je met de br die je hebt nog zoveel 200nl? 400nl is je winrate bijna hetzelfde en win je dus 2x zoveel zou je zeggen.

chrs rob

JomaDesignerVintage zei

He Rob,

Ik speel op 2 20 inch monitors en altijd op 8 tafels tegelijk. Soms zit hier een tafel HU bij inderdaad, maar dat is meestal van korte duur.

Ik speel overigens wel gewoon 400, maar er zijn in de ochtend nu eenmaal niet veel tafels beschikbaar. Verder is mijn winrate op 400 zeker niet gelijk aan 200. Op NL200 mik ik op 7 en op NL400 op 4. Kortom het uurloon verschilt niet zo gek veel.