dinsdag, november 27, 2007

November update

I havent been playing so much this month (about 43K hands so far), but the results are a little bit above average. Even though my MT-ratio dropped below 6 (had it around 7 for a while), my hourly rate increased to about $175 the last 3 months. So I'm happy with that.
On to an interesting hand, I'm curious if people would call here on the river...

EverestPoker Game #2426229946: Table Nassau-3 - $3.00/$6.00 - No Limit Hold'em - 22:21:07 - 2007/11/26
Seat 1: lolalola ($573.00)
Seat 2: BldZwtTrn ($1,277.05)
Seat 3: ChiocCiola1 ($1,824.20) -> 22/16/2
Seat 4: W.BLAKE ($491.15)
Seat 5: raminator ($591.00) -> 20/15/2.5
Seat 6: MADSAM ($604.35)
MADSAM posts the small blind of $3.00
lolalola posts the big blind of $6.00
The button is in seat #5
*** HOLE CARDS ***
Dealt to BldZwtTrn[Td Ad]
BldZwtTrn raises to $21.00
ChiocCiola1 raises to $47.00
W.BLAKE folds
raminator calls $47.00
MADSAM folds
lolalola folds
BldZwtTrn calls $26.00
*** FLOP *** [Tc 8c 2s]
BldZwtTrn checks
ChiocCiola1 checks
raminator checks
*** TURN *** [Tc 8c 2s] [5s]
BldZwtTrn bets $99.00
ChiocCiola1 calls $99.00
raminator calls $99.00
*** RIVER *** [Tc 8c 2s 5s] [6d]
BldZwtTrn checks
ChiocCiola1 checks
raminator bets $445.00 and is all-in
BldZwtTrn ???

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik b/f de river.

As played, call.

Ik denk niet dat hij ooit value-shoved hier. Tenzij hij een set heeft gehit op turn/river.

Edmuntus zei

kan me niet zo goed voorstellen wat hij hier moet hebben. Geen enkele hand is de nuts op de turn die je op dit board zou willen slowplayen.

Enige logische handen zijn:

79s - flop een oesd. maar hiervan verwacht ik een bet op de flop in positie naar je toe gecheckt. Kan passief gespeeld zijn.
56s - runner, runner two pair.
34s - oesd op de turn en nuts op de river.

Deze SC zou je in positie wel kunnen callen, maar is wel erg loose voor iemand die 20/15 speelt. Bovendien zit je nog tegen een UTG raiser die nog een beslissing moet maken preflop. Jij in dit geval. Lijkt me niet winstgevend. Ook als je kijkt naar de effectieve stack. Hij investeert dus 12% van zn stack met een SC, terwijl UTG kracht toont.

Blijft over een pocket pair. Maar zie niet hoe je een pocket pair op deze manier zou spelen. Zo drawheavy board. Als hij een set heeft gehit is het ook erg riskant om tegen twee tegenstanders zo passief te spelen.

Denk eerder aan een gemiste flushdraw. Erg marginaal om hier te callen, maar zou wel eens goed kunnen zijn. Pot size op de river.

Anoniem zei

Ik denk wel dat dit een lichte valule bet is. Hij kan prima met JJ bijvoorbeeld een 3bet callen, terwijl hij weet dat jij ook nog in de hand zit.

Op de flop rammen, wordt hij alleen gecalled door een betere hand, bijvoorbeeld een set, maar gezien de actie denkt hij op de river wellicht dat zijn JJ+ genoeg zijn voor een lichte value shove.

As played, zou ik de river wel folden. Tenzij je specifieke reads op deze gast hebt (vooral qua coldcallen preflop).

Barney

Anoniem zei

Ben het wel eens met edmuntus. JJ zou hier ook wel kunnen en hij zou nog kunnen denken dat niemand een draw heeft, omdat niemand de flop bet en een raar gespeelde set laten zien, maar denk dat dat niet genoeg is voor een fold.

Ben trouwens benieuwd hoe je hier speelt als de flop gebet wordt. Stel CO maakt een cbet en button foldt. Ik zou dan flop callen en turn check/folden. Is dat een goede line of doe jij het anders?

Anoniem zei

Fold

Dit zou mijns inziens best een straat kunnen zijn. Ik denk eerder aan een 34 dan 79. Zijn check is inderdaad verdacht voor het niet hebben van een 79 straat. Zijn call op de turn maakt het wel mogelijk. Hij krijgt de odds. En hij hit op de turn, en doet dus een valuebet. Laat hem zwak lijken dus overbet.

Maurice zei

Bedankt voor alle reacties.
mbt de hand denk ik dat villian hier NOOIT 79/56/34 heeft. Daarmee callt hij hier nooit een re-raise cold.

Verder is de pot op de river ongeveer $445, dus zijn bet is precies de pot.

Handen die mijn insziens in zijn range liggen zijn JJ/QQ en mbt flushdraws AQs+.

Probleem is ook dat ChiocCiola1, die nog achter me zit ook nog iets kan hebben al acht ik de kans bij nader inzien zeer klein.

Anoniem zei

heb m nog nooit zien bluffen

Anoniem zei

Wat heb je uiteindelijk gedaan?

Anoniem zei

easy fold denk ik.
denk dat hij een set ofzo had en hoopte dat hij ergens geraised werd of gewoon meer in de pot wou hebben. Op de river is ie uit positie en probeert hij het op een bluf te laten lijken??
Ik denk wel dat ik zou folden, maar op jouw limiet geen id...

jake88 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.