maandag, januari 21, 2008

Best weekend ever



After a terrible week, I decided to play some during the weekend, especially during the night. It worked out pretty well and if games are always like this I might do it more. Just finished my first session of the day and I probably had the sickest run of cards in a long time. I won about 8 buy-ins in less then an hour.
Got aces 5 times and always there was action, no bad beats (maybe one) and so on.
Anyhow it's nice to recover from my biggest downswing in just 3 days.

Below a nice overview of the difference between running bad (5 weekdays) and running good (last 3 days).

11 opmerkingen:

RicciNas zei

WOW...mooi resultaat!

Grtz,

Ricci

Anoniem zei

Mooi hersteld, gisteravond runde je ook al lekker zag ik.

Gr,

Jos

Maurice zei

Klopt inderdaad Jos ik run de laatste 3 dagen als een debiel. Het is zo bizar dat 5 dagen op rij werkelijk alles tegen zit en dan ineens zit alles weer mee en pak ik in 3 dagen tijd 27 buy-ins.

Anoniem zei

relaxed :-)

lizet

Anoniem zei

Dat is een opsteker die je dan wel kan gebruiken. Ook al weet je dat je goede beslissingen maakt, het blijft vervelend om een aantal dagen tegen de verhouding in aan het kortste eind te trekken.
Heeft dit invloed op humeur of kan je dat volledig van je af laten glijden nadat je de pc afsluit. Ik persoonlijk heb dan veel aan een sportsessie of nog beter, 27 buy-ins in 3 dagen ;-)

gr, Martijn

GeertD zei

Echt niet normaal man..
Ik vind Martijn zijn vraag wel intressant, hoe ga jij om met een downswing?

MVG,
Geert

Anoniem zei

Lekker weekend zo Maurice! Tof dat je zo terug bent gekomen.

Zou je in een volgende post wat kunnen toelichten over de discussie die op 't moment op PN Forum gaat over de W$wsf en adaption tegenover tight regulars?

Grtz,

SilverSocks

Maurice zei

@ martijn

Downswings beinvloeden mijn humeur totaal niet (meer). Slechte calls wil ik nog weleens terug zien in mijn slaap, maar mijn humeur laat ik er niet door beinvloeden.

In het begin had ik er nog weleens last van, maar als je het zelfde proces een aantal keer hebt meegemaakt en meer dan een miljoen handen hebt gespeeld, dan is je zelfvertrouwen dermate groot dat ik me niet laat beinvloeden door korte termijn resultaten.

Maurice zei

@ bjorn

Laat kaby dat maar doen, die heeft tenslotten het spelletje uitgevonden ;-)

Edmuntus zei

Maurice,

Wil je een keer een strategie artikel schrijven voor pokernews? bijvoorbeeld over heads-up cash games.

Ik hoor het graag. Je kunt me erover mailen: emduntus [at] hotmail.

Groeten,

Edmé

Anoniem zei

Hi

Could you make a top 10 list over the most solid players fra N400-NL1000 at everest. Should include players that have been there for 4 months+
That could be super cool!

/Greg